Miért jó a vállalati Facebook oldal?
A Facebook a nagyobb, közepes és kisebb vállalatok számára egyaránt segíthet a növekedésben, ha megfelelően használják. De hogyan is célszerű egy vállalati Facebook oldalt menedzselni? Íme a legfontosabb lépések: 1. Hozd létre az oldalt! – Ha esetleg még nem … Tovább olvasom
A hatásos logó 5 ismertetője
A logó egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jele, minden vállalati designnak az egyik központi eleme. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés. Az egyértelmű jelölés megkönnyíti a tájékozódást a piac szereplői között. Egy logó nem csak … Tovább olvasom
Tipográfia – Tavasz ihlette betűtípusok
Bár a mai trend az, hogy egyre nagyobb arányban képek és videók alkotják a weboldalak lényegi tartalmát, rengeteg mindent szövegesen lehet a legjobban átadni. Azonban nem mindegy, hogy ezek a szövegek hogyan néznek ki. A tipográfia segíti az információ közlését … Tovább olvasom
2017 színe a Greenery
A Pantone Színegyeztető Rendszer egy nagyon jól szabványozott színreprodukciós rendszer. A Pantone évente dönt a következő év színéről, amely segítséget és iránymutatást ad a divattervezők, virágkötők, nyomdák és világmárkák számára, akiknek termékeikben és a dizájnjaikban aztán visszaköszön az év színe. … Tovább olvasom