Milyen hosszú az ideális Facebook és Instagram poszt?

with Nincs hozzászólás

Akik üzleti célból használják a közösségi média platformokat, fontos tudniuk, hogy mikor és mit érdemes közzé tenniük ezeken a felületeken, milyen típusú posztoknak nagyobb az elérési rátája.  A nagyobb elérést generáló posztokat ugyanis a Facebook algoritmusa előrébb sorolja, ezáltal kisebb … Olvasd tovább

Mekkora képet töltsünk fel a Facebook és Instagram oldalunkra és hogyan szerkesszük meg őket?

with Nincs hozzászólás

Biztosan Te is észrevetted már, hogy nem mindegy milyen méretű képet töltesz fel a Facebookra, vagy az Instagramra új bejegyzés írásakor. Ugyanígy oda kell figyelni a profilképed és a borítóképed méretére is, akár üzleti oldalad van, akár személyes profillal rendelkezel. … Olvasd tovább

A 8 legjobb ingyenes képlelőhely a weboldaladra

with Nincs hozzászólás

Mindenki szeretne igényesen összeállított weboldalt. Ahol nem csak a tartalom megfelelő, hanem a képek is jó minőségűek. Mit csinál egy weboldal tulajdonos, ha új blogbejegyzést akar írni, vagy egy akciót szeretne közzé tenni, amihez képre is szüksége van? Nagy valószínűséggel … Olvasd tovább

Hogyan dolgozom?

with Nincs hozzászólás

Sokan kérdik, hogyan is dolgozom, mennyi idő elkészíteni egy-egy munkát. Nos, ami a legfontosabb: nem vállalom túl magam. Nem tudok minden munkát azonnal elvállalni, csak amire van kapacitásom. A kreatív munka sok odafigyelést igényel, így megpróbálom úgy beosztani az időmet, … Olvasd tovább

Népszerű illusztrációs technikák 2018-ban

with Nincs hozzászólás

2018 a megújulás éve. A megállapítás természetesen a grafikai megoldásokra is igaz lesz, és minket legfőképpen ez érdekel, igaz? 😊 ’A klasszikus az új modern’, ez a vonulat megfigyelhető a tipográfiai megoldásokban,  az illusztrációs technikákban. Valamint meghatározóak lesznek az erős … Olvasd tovább

2018 színe az ULTRAVIOLA

with Nincs hozzászólás

Miről is szólhatna az év első bejegyzése, mint az ÉV SZÍNÉRŐL, melyet a Pantone Color Institute a 2018-as év uralkodó színévé választott. Ez pedig nem más, mint ez a  “provokatív és elgondolkodtató” lilaárnyalat, az ultraviola (PANTONE 18-3838 Ultra Violet): A … Olvasd tovább

Facebook nyereményjáték szabályzat

with Nincs hozzászólás

  Az online promóciók elengedhetetlenek a vállalkozások, különösen az Y vagy Z generációnak szolgáltatásokat, termékeket nyújtó cégek marketingstratégiájában. Az online promóciók szempontjából legnépszerűbb közösségi médiafelület Magyarországon a Facebook. Facebook promóciónak minősül minden olyan verseny, amelyet a márka a Facebookon szervez … Olvasd tovább

Arculatváltás okosan

with Nincs hozzászólás

Az arculat mutatja meg hogy miben vagy más, mint a többiek. Az arculat egységes és tudatos megjelenés, amely összetéveszthetetlen és sajátságos jegyeket hordoz az adott szervezeten belül és annak kifelé irányuló kommunikációjában. Az egyedi, azonnal felismerhető képi világ megkülönböztet a … Olvasd tovább

Miért jó a vállalati Facebook oldal?

with Nincs hozzászólás

A Facebook a nagyobb, közepes és kisebb vállalatok számára egyaránt segíthet a növekedésben, ha megfelelően használják. De hogyan is célszerű egy vállalati Facebook oldalt menedzselni? Íme a legfontosabb lépések:   1. Hozd létre az oldalt! – Ha esetleg még nem … Olvasd tovább

A hatásos logó 5 ismertetője

with Nincs hozzászólás

A logó egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jele, minden vállalati designnak az egyik központi eleme. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés. Az egyértelmű jelölés megkönnyíti a tájékozódást a piac szereplői között. Egy logó nem csak … Olvasd tovább

Tipográfia – Tavasz ihlette betűtípusok

with Nincs hozzászólás

Bár a mai trend az, hogy egyre nagyobb arányban képek és videók alkotják a weboldalak lényegi tartalmát, rengeteg mindent szövegesen lehet a legjobban átadni. Azonban nem mindegy, hogy ezek a szövegek hogyan néznek ki. A tipográfia segíti az információ közlését … Olvasd tovább

2017 színe a Greenery

with Nincs hozzászólás

A Pantone Színegyeztető Rendszer egy nagyon jól szabványozott színreprodukciós rendszer. A Pantone évente dönt a következő év színéről, amely segítséget és iránymutatást ad a divattervezők, virágkötők, nyomdák és világmárkák számára, akiknek termékeikben és a dizájnjaikban aztán visszaköszön az év színe. … Olvasd tovább